Min lilla rymmling!

2010-04-05 @ 21:57:21
idag bjöds de på middag hoss farmor och farfar,
Farmor gick på toa och jag satt och höll farfar sällskap i köket medans han lagade mat.
Jonna sprang som vanligt omkring och lekte för sig själv.
Vips som de är blir hon tyst....jag lägger inte mer take på de förens farfar ber mig kolla till henne.
Jag går ut i hallen och ytterdörren står vidöppen!
Observera att dom har trapphus med stentrappor och bor en våning upp.

jag får panik tills jag hör Jonnas ljuva stämma eka i trappen.
Då har mitt älskade lilla barn klättrat upp för en och en halv trappa och står och balanserar för att ta sig högre upp!
jag ordagrant hoppar över alla trappor i panik och tar in henne igen.
Min lilla rymmling.
Så nu är handtagen vända både här och hoss famor och farfar, bara jobbigt att komma ihåg att låsa hela tiden och glömer man de så händer olyckor så lätt!

Kommentarer
Postat av: Z

O så hemskt. Man hade bokstavligen Flygit upp!!

Skönt att det gick bra iaf :)



Nu kör vi på med pluggningen!

2010-04-06 @ 11:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!