Valborg!

2010-04-30 @ 21:26:11
trotts regn och blåst fullbordade vi våran tradition och gick ner i parken i stan och lyssnade på kören, kollade kanal simmet och kollade på brasan.
medans vi stod och lyssnade på kören vid byxtorget kom PT och tog en massa kort, minst 6-7 kort bara på oss (mig, Jonna, farmor och farfar) efteråt kom fotografen fram och frågade namn och stavning på Jonna och farfar.

inget mer med de vi gick ner och kollade simmet och tog en kop kaffe innan vi blöta som hundar traskade hemmåt just efter 19.

Alldeles nyss ringde farmor och sa att Jonna är i tidningen!
Eftersom inte bilder gå att kopiera får jag slänga in en länk istället!


http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/senaste_nytt/artikel.aspx?ArticleId=5342967

Annars nu på kvällen sitter ja som vanligt på facebook och lallar runt, glad i hågen att jag inte är ute i detta pissväder utan sitter varmt och tryggt hemma med en kop te och bara myser.
ibland kan hemma kvällar vara helt underbara ;) eller va säger ni?

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Den är från H&M men bara stora storlekar kvar.Om dom nu inte har fått in fler vill säga.Jag älskar den!:)

2010-05-01 @ 10:52:27
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Ewe

Såå söt hon är på bild ;)

Såg ut att må riktigt gott där hon satt :)

2010-05-01 @ 17:18:20
URL: http://qutak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!