åter hemma igen

2010-08-16 @ 21:07:57

I fredags kom vi hem från våran mini semester i lyksele med farmor, farfar och syster m familj.
tre helt underbara dagar fick vi tillsammans med massa skratt och lek.
Jonna tröttade nog ut alla kusinerna med sitt springande och lekande.

Är man i lyksele är de ju ett måste å gå på djurparken dom har där.
vi hade turen och fick gå två dagar.
Jonna vart helt till sig när hon fick se kaninerna och klappa getterna.
Oj så underbart de var att komma bort på en liten semester en stund.
De vart sjukt mycket bilder tagna men jag lägger in en del iaf.
orkar inte lägga in alla 500st.


   
   
   
  
djurparken då!

 
   
   
   

leklandet var en stor favorot bland stora och små, jag fick upp min älskade syster både på studsmatta och hoppborgen.
Jag är stolt kan ja lova :)
första dan vi var på leklandet sov jonna mest hela tiden, andra dan var hon mer nyfiken på se allt än prova de.
   
   
    
   


jag måste säga att kvällarna var helt perfekta där borta, syrran m familj fick en stuga med havsutsikt och vi hade solnedgång varje kväll över vattnet.
På kvällarna satt vi och tog oss en glas vin och bara pratade strunt, sånt man saknar så enormt när man inte bor nära varandra.
jag måste värkligen säga att de här var den perfekta semestern och måste göras om.
eftersom vi bode i husbussen hade vi tillgång till servichuset som värkligen var kanon snyggt!
familjerum med duch och toa för stora och små, baby rum med skötbord och rallybils badkar.
Modernt kök, tvrum och tvättrum.
ja alltså allt var i top skick.

                                   



   

Efter allt som vart nu hela sommaren med bröllop och begravningar är jag evigt tacksam till alla som var med och gjorde den här lilla mini semestern helt oförglömlig.
De var ett perfekt slut på en härlig sommar.
Hoppas bara inte de är sista gången nu vi gör nått sånt här.
de har värkligen fått mig att inse hur sjukt mycke jag saknar att ha min familj nära inpå.
att bara kunna spinga förbi på en kaffe kop eller bara prata av sig när de hänt nått.
jag är ändå glad att de inte är längre bort än lule, de kunde vara värre.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!