Dåligt ja vet...

2010-08-10 @ 22:23:59

Ursäta för den dåliga uppdateringen men ja har helt enkelt inte orkat....Jonna är i sin jobbigaste period nånsin, vaknar massor om nätterna och bara bråkar och skriker på dagarna istort sett...
jag är så över lycklig att jag har Sara och sara som granne så jonna får vara där och busa av sig me Saga (som säger ifrån) och mamma får lite lugn och ro med en kaffe kop och en del surr.

vi hade en super mysig kväll i lördags tillsammans allihopa, barnen sprang ute och lekte medans vi grillade och gjorde go mat.
saga somnade i våran säng och vi la jonna kl 22 i sin säng.

Sen satt vi vuxna uppe och drack vin ute hela kvällen ändå till halv 3 på natten.
oj va tiden bara sprang iväg.
tyvärr tog ja inga kort (dumma dumma mig) men Jonna och saga leker så himmla bra ihop.

På måndag börjar jonna dagis igen, dock blir de ju den här dumma 15 timmars regeln igen som jag åker på då jag slutat skolan, måste dock in till veckan och skriva sista provet så de blir väll å plugga som en tok till helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!