.....

2010-08-26 @ 19:32:07

Ett svårt beslut är taget men de var tvungen att tas,
jag kommer sakna dig....



Igår var en stor dag för lilla mig, sara och daniel kom förbi på kvällen och hjälpte oss att borra upp den nya köks lampan ja köpt på Ö&B.
Allt som allt tog de 2timmar, då är allt flams runt om inräknat också så klart, fan va underbara människor de här är alltså!

Idag kom nästa beslut,
vi har länge länge nu funderat hur vi ska göra me våran sjukt fula data bord men inte kommit på nån lösning.
Så vi slog ihop alla våran 4 kloka huvuden och kom på en perfekt lösning.
så satte vi igång och värkställa planen,
måste säga att de vart grymt snyggt faktiskt!
jag är super nöjd,
tack än en gång för all hjälp!

Imorgon blir de lule me farmor en sväng,
hon har hittat ännu ett klädpaket åt jonna som dom ska å köpa imorgon, så ja lova å följa å hålla sällskap i bilen.
sen är de äntligen helg och vi är barnfria på lördagen, då blir de partay och käk me sara, oj va ja längtar!!!!


Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag ska till Luleå imorrn åxå! Vi kanske ses på stan då ;)

2010-08-26 @ 21:41:00
URL: http://qutak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!