MILF

2010-08-29 @ 20:20:47

igår var första gången på 3år jag var ute på krogen och dansade och hade super kul!
tanken var att jag och sara bara skulle sitta hemma hos henne och dricka lite vin, käka gott och ha trevligt.
Men eftersom kvällen gick och vi vart mer och mer på lyset tog vi steget och hoppade på cycklarna och for in på kalles.

alltså så kul var de värkligen länge sen jag hade!
jag sminkade upp sara (milf) och sen lånade ja lite kläder av henne och så drog vi!

vi dansade som aldrig förr, drack rosa pantern och skrattade som tokar!
Väl inne mötte vi Zabina och Johanna som även dom  var rätt så på lyset.
allihopen dansade och hade sviiiin kul!

kl halv 3 hoppade vi på våra cycklar och började fara hemmåt i spöregnet!
snacka pigg man vart efter den turen hehe

lägger in nå bilder från kvällen hos sara, glömde kameran hemma då vi drog på kalles.

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!