perfekt söndags mys

2010-08-22 @ 19:55:22

Jag måste bara få tipsa om de absolut perfekta söndags myset!

Sara m familj kom förbi på lek och kaffe idag, när Lm farit till jobbet anlitade vi daniel som barnvakt och tog våra cycklar och köpta Ben & Jerrys på hemma kväll (33kr om man har medlemskort)

sen satt vi allihopa ink barnen framför TVn, kolla barnprogram och åt glass.
de abslouta perfekta söndagsmyset.



imorgon är de återigen vardag och dagis för snutte liten, mamma ska se till å få nått gjort här hemma samt boka in sista provet på skolan, få pappret till kassan underskrivet och fin slipa på CVt innan jag skriver ut de och ger mig ut på jakt.

mitt dröm jobb är barnens hus eller hansens barn, så där är ett självklart att jag går in me CV och hoppas på interjuv.
eftersom jag vill jobba me barn men inte känner att jag har råd och tid med en 3årig utbildning kombinerar jag handels och barn istället om de går.
Kan ju bara hoppas man får jobb där, då lär hela piteå höra mitt glädje skrik!


Kommentarer
Postat av: Sara

Håller tummarna för dig!

2010-08-22 @ 20:30:20
Postat av: Anki

har oxå sökt på båda dom ställena och just nu var dom inte i behov tyvärr...men dom sparar ju om dom behöver senare..

2010-08-22 @ 21:57:01
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Postat av: sussi

du kommer att hinna utbilda dig du är ung ännu :) Kul med barnens hus håller tummarna kram

2010-08-24 @ 20:57:11
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Ewe

hahaha.. jo, det är den Håkan..



Folk som inte vet vad dom pratar om (som pratar mest shit, stunt och lämnar korkade kommentarer) dom vet ju ingenting. Så såna bryr jag mig inte ett skvatt om. Givetvis få de ha en kommentar och jag lämnar det öppet för folk att diskutera.



De som är nyfikna och vill veta får även en inblick på hur saker och ting ligger till och får väl där då dra sina egna slutsatser.



Kanske någon som tar lärdom av mig och tar bättre beslut, dvs träffar en vettig karl/kvinna som lovar och då även håller sina ord.

2010-08-24 @ 23:29:54
URL: http://qutak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!