ALDRIG mer!

2010-12-22 @ 16:05:45

Inte nog med att julen i sig är stressig nog.
Att ta med sig dottern på alla äventyr är bland de sista ja nånsin mer kommer göra.

från då vi kom in på stan kl 10 har hon bråkat och skrikit.
När vi satte oss för att äta lunch sköt hon bara bort talriken
- Ne urs mamma! äckligt
Morrrrr!!!!!

På barnens hus var de KAOS!
alla som jag som är ute i sista minuten och köper julklappar, stressade och bara sliter och drar i saker.
de var rena cirkusen.
Och inte kunde ja förvänta mig att min älskade dotter skulle bete sig heller.
ne då, tack och lov att hon är hes för hon skrek och sparkade hejvilt omkring sig då hon inte fick gå själv.
men hur ska ja kunnde hålla koll på henne och kolla saker samtidigt bland allt folk?

väl hemma la hon sig direkt i sängen och somnade utan problem tack och lov.
Mamma passade på å skriva dom sista julkorten som måste skickas sent men imorgon.
så går de då mer än hälften av alla julkort inte kom förens idag.

Jag hatar all julstress och säger de varje år.
Nästa år ska ja vara mer förberädd...mm eller hur!?


Kommentarer
Postat av: SAndra D

Jag var på Barnens Hus idag och det fanns som tur var kvar den grejen jag skulle ha men det var glest i hyllorna:-) Men jag hade bara min stora kille med som bärhjälp, den lilla vore en mardrom att ha med dit idag:-)

2010-12-23 @ 17:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!