Bilder!

2010-12-04 @ 20:05:05
Så då sover min älskade dotter,
ännu en natt då ja slipper söva henne utan hon somnar som en stor tjej nu själv i sängen sin.

tänkte passa på slänga in lite bilder nu då medans ja ändå har tid!
ni får ursäkta den världelösa kvallan på bilderna,
min kamera är inte som den borde vara.

Vi börjar med vårat ny/gammla Tvrumms bord.
Bordet har ja haft ståendes hoss pappa och caritha i sjulsmark ändå sen ja bodde där för typ 100år sen.



Sen då lite julfint med tända ljus och mts framför Tvn


Jonnas jul fönster (egensydda gardiner otroligt nog)



Jonna har också fått en snögubbe på väggen uti alla hennes dagis foton



sist då köket, mina nya inköpta Julgardiner och min ny inköpta julstjärna.
De är så mysigt så, bilden gör de värkligen inte rättvist.

Kommentarer
Postat av: Anki

Nej jag han inte med nå bedövning men ville inte ha nått heller...tog inte enns det med Robin...ja vill veta vad som händer med min kropp och kunna styra den så ja tar högst lite syrgas men det e allt..men den här gången han jag knappt med det heller..så det var bara tuta och köra...

2010-12-05 @ 21:52:08
URL: http://mammaanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!