Ett vanligt mejl

2010-12-18 @ 21:03:42
Vad har hänt med att folk skickar vanliga mejl och lämnar komentarer i bloggar på senaste tiden?
Min blogg är nästintill stendöd på kommentarer och lika så min Hotmail.

De är väll ingen som undgått att se eller höra om snökaoset i norr?!
Plogbilen har fullt upp här hemma ändå är dom bara här max 1ggr per dag.
Så resten av dagen får vi plumsa oss fram i snö upp till vaderna.
men ja är ändå glad å slippa bo i hus!

Ikea på måndag vart flyttat till på Tisdag istället.
Men nå går de lika bra de ändå.
jag och Jonna har ju jullov nu ändå till den 10 Januari.
Under tiden ska vi bara mysa och busa så de står härliga till.

Imorgon är de nån "marknad" på stan med hantverk som vi bara måste och titta på.
Sen måndag blir de inhandla Lms julklapp.
Ja är så stolt att ja hittat en sak som är så perfekt för han men som ändå inte driver mig till vansinne.
de är nog första året de känns helt okej med julklappen faktiskt.

Annars har ja gått och nysit hela förbannade dagen lång.
De är första tecknet på att nu kommer de en dunder förkylning imorgon,
Får ta och kurera mig ordentligt så man är frisk och kry till veckan.
Många saker inplanerade till veckan.
Ink all julklapps handling....


Kommentarer
Postat av: fia

hej vännen att vila är den bästa medecinen.vi syns på söndag hos pappa. kramizar

2010-12-18 @ 22:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!