Har jag gått och blivit knäpp?

2010-12-15 @ 21:07:17
Grannarna som ser in till oss måste tro att de totalt slagit slint för stackars mig.
Jag står mitt på vardagsrummet och hoppar och stampar som en tok!

Grannarna under oss poppar musik med sjukt hög bas varenda kväll.
Varje kväll vid 19 tiden (lagomt till ja ska lägga jonna) börjar dom och brukar väll lugna ner sig vid 22 tiden.
Fatta om inte jonna vart hemma va ja skulle poppat ut dom!
Ååå va arg ja kan bli på sånt här.
Dom vet att vi har småbarn så de kan dom inte skylla på.
Sen kan ja inte bara lämna jonna ensam hemma och gå ner till dom heller.
Därav mitt stampande och hoppande!
åååå va less ja blir.

jajaj nu har ja fått klaga av mig iaf.
Får ta tag i de där imorgon och gå prata me dom och förklara hur högt de igentligen låter upp till oss då dom spelar.

Nu blir de lite julmusik från Sean banan i mina lurar

Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Fast om du går ner och ber dem sluta eftersom du har ett sovande barn hemma så borde de väl sluta? Och det kan ju inte ta mer än 2-3 minuter, då hinner nog inte Jonna vakna, och gör hon det så hinner hon förhoppningsvis inte hitta på några hyss på den tiden! ;)

2010-12-15 @ 22:19:57
URL: http://sandrablandandra.blogspot.com
Postat av: sussi

Tack! Ser nu jag har inte vart in här på länge din adress försvann nog när hela daton krachade!

De bästa om du går ner! De kan vara så att de itne vet att de stör så mycket som de gör. Sonen när han spelar musik låter de inte högt i hans rum men inne i vardagsrumet låter de som en resonanslåda!!!!

2010-12-17 @ 20:02:09
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: SAndra D

Man är glad man bor i villa!

2010-12-17 @ 20:05:11
URL: http://manljusets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!