Inte mänskligt

2010-12-01 @ 20:02:07
Jonna gjorde morgon kvart i 4.
Då smög hon sig in i sovrummet och väckte mamma.
-frukost mamma!
jag gick upp och slog på våran (nya) Tv men hon nöjde sig inte med de.
Normalt brukar ja få ligga kvar 10min en kvart innan de e e dax å kliva upp.

När hon kom in för andra gången och sa
- Mamma frukost.
kollade ja på klockan och fick till min förvåning se att hon inte ens var 4.
ja bäddade om Jonna i våran säng och gick upp och fixade en flaska välling.
efter vällingen somnade hon om men som alltid låg hon mer på brädden än på tvären.
Så nån mer sömn för mamma vart de då inte.

halv 7 vaknade hon sen igen och då var de bara gå upp.
frukost fick hon dock på dagge, men inte innna bråk.

Hela dan har gått i samma tecken.
bråk på morgonen.
bråk då hon kom hem från dagge
bråk då hon skulle sova middag.
bråk då hon vaknade.
bråk sen resterande av dagen....

och efter 4timmars sömn är man rätt så lättretlig kan ja lova.
men ja har fått bita ihop som alltid.

Nu iaf sover hon då, men inte utan bråk än en gång.

Idag iaf hade vi BVC tid 15:30
snuttan väger numera 11.995g och är 89cm.
en ökning på 900g och 2cm på 3månader.
ja bättre än inget iaf.
Ska få en ny kallelse i mars igen.
Så inte riktigt 12kg än men vi närmar oss med myr steg!

Ne nu ska ja sätta mig och kolla på min nya fina TV.
Äntligen kan ja se färger :) hehe helt otroligt vilken skillnade de är :)


få se sen om vi kan ta oss upp till Ikea till veckan och köpa lite små krims krams som alltid behövs.
Hoppas hoppas hoppas!!!!

Kommentarer
Postat av: fia

säg till om ni åker så kanske jag kan få lägga in en beställning på lite små saker kramizar

2010-12-02 @ 11:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!