Önskelista del 2

2010-12-10 @ 18:36:45
Så klart glömde ja hälften då ja skrev önskelistan i förra inlägget.

Jonna

* Bokstäver att he på dörren hennes
* En rutchkana
* Bord och stolar
* Säng kläder
* Bubblor till badet
* Bollar till Bollhavet
* Halsband (riktiga)

Mamma

* Långa halsband med bricka
* Ramar
* Pengar till bröllopet
* Prydnads kuddar till sovrummet i lila

ja de är va ja kom nu iaf.
de finns så klart mer men de här är då iaf saker ja inte sagt till folk att vi önskar oss.

Annars då....Vi har insett att Jonna inte tål apelsiner.
Hon åt en igår och vart knall röd om munnen och kinderna.
Sen klagade hon på att hon hade ont i magen resten av kvällen.
Men än så länge är de de enda vi sett att hon är allergisk mot, ja var själv de när ja var barn men sånt växer ju bort med tiden.
De kunde va värre än apelsin allergi desutom.

dagen har gått segt annars.
jonna var på dagge som vanligt i morse medans mamma slocknade på soffan.
vaknade och kände mig inte helt kry.
Ont i kroppen, öm och otroligt seg.
Dagen flöt på men efter hennes middags lur känndes de värre i kroppen.
Tog lite mirakel medecin och kände mig genast piggare.

Sen en annan nyhet.
på söndag har vi årsdag.
11år för den delen.
11år sen ja träffade mitt livs kärlek.
11år sen mitt liv förändrades radikalt både till de bättre och sämre.
jag har enbart två vänner att tacka för just den dagen.

Lolita och Sandra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!