Alla jävla hjärtans dag....

2010-02-14 @ 22:24:35
De som är på allas skalle idag, allas munnar och i all media!

Själv firade vi inte den alls, inte ett ynka kort fick ja då enns...skit samma....

solen sken så fint idag me tack och lov, men efter min obehagliga dröm inatt vågade jag mig inte ner på Isen som lovat utan de vart en promenad runt knös husen nere vid fårön istället.

Sen for Jonna och jag och åt middag hoss farmor och farfar och sen direkt hem och isäng för en extremt trött liten Jonna.

Själv började allt mit med att plocka, diska, städa mm sånt man alltid gör när dom små gått och sovit!

imorgon blir de en sväng på Kupan och kolla på smått och gått.
nu när hyllan i Jonnas rum är hittad och målad slipper jag kolla efter en sån iaf.
Men carin hittade ett par jätte söta små skålar där sist dom var där så nu bara måste jag dit och snoka runt lite...
annars bliur de väll bara fisa runt i pyamasbyxorna som är min bästa vän hela dagen lång!

nån som vill komma på en kaffetår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!