Här igen!

2010-02-06 @ 10:02:13
sorry för den dåliga uppdateringen men så är de väll när LM nu är pappaledig och jag inte har datorn för mig själv nått mera!

iaf här kommer en uppdatering om vad som hänt.

igår kom pappa och caritha hit och lämnade av ljuslyktan dom köpt på Ikea åt oss.
när dom ändå var här passade vi på å bjuda dom på middag, carin och claus var också här så de vart lasange och rivna morötter.
jonna fick en mugg med sugrör av morfar som hon avgudar och går och bär på runt halsen hela tiden nu =)

Torsdan var lite värre, de var årsdagen av min älskade mammas död!
viserligen har de nu gått 16år men ändå varje år den dagen är jobbigast på hela året!
alla minnen kommer smygandes och man inser allt som hon missat under dom här åren.
Behöver jag säga att den dagen är jag extra lättletlig och känslig?

iaf gick den dag förbi och jag höll mig syselsatt större delen av dagen med små projekt.
var på AF info möte om nån studie (mins inte riktigt vad) men jag hoppas på få komma med isfånna fall är jag syselsatt i 22veckor och får praktik lagomt till sommarjobben börjar sökas!

ikväll är vi barnfri då farmor och farfar ville ha en hel dag med Jonna,
Så vi får se vad vi hittar på å gör idag.
kanske pappa och hjälpa han skotta av garagetaket.

Ne nu ska jag busa med min lilla busunge innan hon drar till farmor och farfar!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Du får säga åta han att WOW inte existera under pappaledigheten (Om de de han spåra fast i) Pappaledig =Aktivera sin dotter ;)

2010-02-07 @ 23:23:53
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!