Helgen....

2010-02-27 @ 19:14:50
Helgen som gått har väll vart som alla andra helger....jag har suttit framför tvn på kvällen och han vid datorn....om dagarna är de bara jonna som gäller då hon nu håller på dra på dig nånting.
Gnällig, grinig, dålig aptit, trött och nu idag jätte lös i magen.
hon är inte alls sig lik och man är tröttare än vanligt på kvällen efter en hel dag med henne.
Igår gick jag och la mig kl 22 efter att ha halvsovit på soffan en timma.
Ingenting här hemma är sig likt känns de som.....

på måndag börjar hon iaf dagis igen om allt går som de ska, får se hur hon mår imorgon om hon kanske måste va hemma med LM från dagge nån dag....hoppas inte de då hon konstant nu i en månad tjatat om Lisa (fröken)

idag fick jag en trevlig överaskning av min älskade svärmor, hon tog sig till affären och handlade cigg åt mig ( hon är magsjuk och lm lämnade mig utan cigg när han for på firmafest)
väl där köpte hon mig en blomma!
inte en bukett blommor utan en fönster blomma med ett kort
-Bara för att du är du!

de var värkligen så man fick tårar i ögonen kan jag lova,
Specielt nu när allt inte känts helt ok här hemma är de underbart när nån bara kommer med en sån spontan grej!
älskade svärmor!

Nu sover iaf jonna sött och jag ska börja ta tag i alla dom vardagliga syslorna som man gör....diska, plocka, hänga tvätt, sopa efter dagens bravader och SEN är de dax för mig att slå ner röven och somna framför Tvn!

hoppas ni har en bättre helg än mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!