inget intresant...

2010-02-11 @ 19:28:48
dagen i ära har gått i städtecknet!
Fast jag sopar varje kväll och skurade igår kväll var vattnet kolsvart efter en hel dag här, hur kan de komma sig?
iaf tog LM ut lillan och leka i snön så jag fick städa i lugn och ro här, snacka om att ärmarna värker nu :S

Annars har de inte hänt så mycket intresant är hemma,
Jonna vaknade kl 7 imorse till min stora förtvivlan, man är ju bortskämd nu med att hon sover till 8:30-9:00 varje morgon så när jag hörde hennes ljuva stämma kl 7 hoppades jag på att hon skulle somna om igen...

planer för helgen har vi nog inte heller vad jag vet,
De var ingentligen inplanerat en firma fest för LM på lördag men den vart framskuten då alla var upptagna utom 2st.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!