Ja vad kan man säga?

2010-02-13 @ 21:15:02
jag hade hoppats på en trevlig kväll framför TVn med melodofestivalen och bara mysa en stund.
Men när bidragen börjar rulla på inser jag rätt fort!
vad är de för skit jag igentligen ser?

är de bara jag eller blir de värre och värre för varje år som går?
som alla andra år kommer vi nu skicka nått pinsamt bidrag och hamna bland dom sista på listan i norge sen.....vad är de för fel på sverige igentligen?

jaja nog om den skiten....

idag har vart sånt underbart väder att de vore en skam att sitta inne.
så vi packade på lillan kläder och gick ut och lekte i snön nån timma.
som vanligt när vi kom in gjorde vi varm choklad och bara mös!
tyvärr glömde vi vagnen i famor och farfars bil så de vart ingen promenad på Isen som tänkt,
hoppas på lika fint väder i morgon så blir de en tur där,
nån som vill hänga på?

lillan är desutom en liten surrfia nu!
orden bara sprutar ur henne och idag sa hon:
- vill kissa!
men när man då väl tog av blöjan och fram pottan ville hon värkligen inte sitta ner och kissa utan springa omrking naken var roligare!
Men de kom kiss i pottan idag igen!
Min duktiga duktiga lilla tjej!

Jag sa till lm idag på skoj att nu när jonna blivit så stor och snart inte behöver blöjor måste vi ju skaffa ett syskon!
hans min var obetalbar! hahaha
men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är bebisjuk när nu alla (nästan) ska ha syskon till sina små som är i Jonnas ålder!
men nee, vi har diskuterat saken och sagt att vi ska vänta nått år innan lillebror/syster ska komma.
men erkänn man blir sugen när man ser sånna här kort?

   

är de samma unge?

  

Hon är värligen de mest underbara som nånsin som hänt mig!
mitt liv, mitt hjärta, mitt barn!
så underbar att jag saknar ord




Kommentarer
Postat av: Nadja

Hejje det var ett tag sen. =) Allt bra? =)



Önskar en trevlig alla hjärtans dag! =) kram

2010-02-14 @ 19:28:53
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!