MiRoi

2010-02-23 @ 14:09:54
Nu är min detaljhandels utbildning i full gång, första dagen var i går så då fick man träffa alla och se hur gruppen kommer att se ut.
20st blir vi i blandade åldrar och färger, jag tror de kommer bli rätt trevligt de här ändå.
våran lärare Anna är en sån positiv tjej som gör en nyfiken på den här kursen och känner positivt för de på en gång.
träffade redan 2st igår som jag fick kontakt med, och de bästa är att båda bor här ute på djupviken!
mina dagar kommer att bli
Måndag-fradag 9-16
så nu får jag äntligen ha jonna längre på dagis än dom där skitiga tre timmarna.
På tal om Jonna går hon tillbaka på dagis på måndag, då är Lm inte pappa ledig nå mera utan även han går tillbaka till jobbet.
kommer nog kännas lite pissiggt att komma tillbaka efter en månads ledigt men hon trivs ju där så de kommer säkert gå jätte bra =)

Jag känner mig så där överdrivet positiv nu!
i 2dagar har jag haft sånt intensivt busande med jonna att jag haft träningsverk i hela kroppen efteråt.
oftast hoppar vi och leker i sängen, de är de bästa hon vet.
nu blir de ännu mer bus innan vi ska till farmor och farfar och käka köttsoppa.
farfar behöver hjälp med att he upp en garderob dom köpt till ny lägenheten!
har jag föresten sagt att dom flyttar nu!?
De är inte så långt bara huset mitt emot =)

     

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!