Sjuka öppettider!

2010-02-17 @ 17:19:51
Igår skulle vi så stort till Nimbys och leka av oss,
Jonna var super taggad och sken upp som en sol när hon såg huset med Nimby på.
dessvärre när vi kommer fram och ska öppna dörren ör de låst och dom öppnar inte förens kl 16-20.
Vad är de för knäppa tider å ha öppet?
så vi fick sätta fast en jätte ledsen jonna i bilen och fara hem igen.

Vaknade kl 6 imorse av ett super skumt sms av min älskade Annelie.
- vad fan gör du vaken den här tiden?

Jag tittade på telefonen å såg ut som ett fån och så somnade ja om igen.
Vaknade kl 9:20 å de var knäpp tyst hemma....
Min första tanke är de har hänt nått!
Varför är inte Jonna vaken?
Knuffar på LM och inser fort att han får ja inte liv i.

Går upp och tittar till Jonna som sover sött i sin säng.
kl 10 fikade vi frukost!
Tror aldrig hon sovit så länge nånsin!
Till och med i magen vaknade hon till liv kring 7-8 tiden så förstå min förvåning när hon inte vaknar förens kl halv 10 å då fick jag väcka henne!

idag var de tänkt att vi skulle på Nimbys och leka av oss men farmor har så ont i lederna att vi skuter upp de till imorgon om de kanske är bättre då.
ska vara mer noga med att kolla upp öppettiderna den här gången så vi inte står där igen och måste ta hem en jätte ledsen jonna utan lek!

Kommentarer
Postat av: Anna

När vi skulle dit en torsdag hade dom inte häller öppet, dom öppnade 4 då med

2010-02-17 @ 18:28:32
Postat av: Sussi

Vi firar inte heller Alla hjärtans dag .. Men de var gulligt av han överraska dagen efter kram

2010-02-18 @ 18:20:44
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!