som vanligt!

2010-02-24 @ 17:48:26
Som vanligt kan jag inte gå på stan utan att gå in på Hansens barn,
och som vanligt kommer jag aldrig ut därifrån tomhänt!
Idag vart de 3 tröjor och en pyamas åt lillan, kan man annat än lockas in när de är rea?

Fick även idag tröjan jag köpte på tradera åt Jonna, bara så där en veckans leverans tid på den (dålig stil)
nu väntar jag bara på att två andra auktioner ska gå ut så dimper de ner mer kläder i brevlådan åt lillan.
jag har mani att köpa kläder åt henne trots att garderoben svämar över av kläder och klänningar!

oj vad jag längtar till sommaren nu så man kan börja använda alla söta klänningar!

imorgon blir de skolan kl 9,
inget seriöst nu den här veckan utan mer "lära känna" nu då vi ska spendera 22 veckor tillsammans.
Ringde dagis idag och berättade om dom nya tiderna för Jonna fom nästa vecka.
Hon kommer få vara på dagge från 8:00-15:30 måndag-fredag.

Så klart kommer LM få ha henne hemma nån dag om han vill men eftersom han jobbar natt är de bra om hon får vara på dagge medans jag är på skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!