Ta tillbaka kontrollen!

2010-02-09 @ 13:29:38
mitt älskade lilla barn har nu fått för sig att inte somna själv!
varken på dagen eller på kvällen,
hon ska vaggas som när hon var liten igen och utan de blir de skrik och tårar i flera timmar.

Nu är de dax för mamma att ta tillbaka kontrollen!

kl 12,30 la jag henne för att sova middag,
Som vanligt la jag henne i sängen och gav en välling.
Hon åt och när hon var klar skrek hon så klart och ville komma up.
jag stängde bara dörren och försökte vänta ut henne utan att lyckas.
Så jag gick in med gämna mellanrum och bäddade om henne och hon fortsatte att skrika!
efter 45min PANIK skrek hon efter pappa (han brukar alltid vara den som ger sig)
men pappa var inte hemma och efter ytterligare 10min vart de knäpptyst och hon sov äntligen!

får se hur kvällen får nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!