Underbarast!

2010-02-15 @ 18:55:01
idag kom min älskling hem från stan först med mat från max och sen en försenad alla hjärtans dag present från Guldfynd!

De var ett helt underbart halsband och ett par örhängen!
Ok lite underbar är han trotts allt ändå ;)
han fick ju ett kort av mig i går så han fick lite dåligt samvete över att han inte gav mig nått, så han smög in till stan idag och köpte en till mig!
Underbara kar!
älskar dig!

annars idag fick vi ett spontanbesök av pappa och caritha, de är alltid lika kul när dom kommer förbi på en fika och lite surr!
Han skulle till sjukgymnasten idag så jag hoppas de gick bra och att han inte fick allt för ont efteråt.

senare drog jag och carin till Kupan för att kolla om vi fyndade nått, men de enda jag hittade var ett bälte till mig medans Carin fyndade en kjol och en sås karaff (sammlar grej)

Vi fick lägga jonna lite tidigare ikväll då hon knappt sov nån middag och som jag förutspådde vart hon gnällig och trött redan före middag.
så de vart en kamp att hålla henne uppe till halv 7 då hon satt och halvsov i min famn mellan allt skrik och gråt.

Imorgon blir de skeppet är de väll tänkt, Jonna ska få busa av sig ordentligt är de tänkt och farfar ska få uppleva barndomen igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!