Utvilad!

2010-02-03 @ 13:23:51
till min stora glädje fick jag sova till kl 10 idag innan pappa och Jonna kom in och väckte mig.
jonna är nu bäst av alla på väcka upp en på morgonen, hon smyger upp i sängen och kastar sig över en med en bamsekram och en stor blöt puss!
älskar man värkligen livet som förälder!

Annars på schemat idag är de BVC 14,45 vikt+längd och kolla så utveckligen går framåt vilket jag vet att den gör!
sen blir de en sväng på stan i iskylan men en kop varm kaffe gör de värt de.

Nu blir de duchen medans lillan och pappa sover middag!


så här glad tjej har jag på morgonen =)


pratar med farfar i telefon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!