25 Basst!

2010-01-07 @ 20:03:51
varför låter de som 25år är så betydligt mycket äldre än 24år?
igår var iaf dagen D här för mig att fylla de STORA 25!

som vanligt kom familjen med barn och de bjöds på massa gott (egenbakat) fika, kaffe/saft och tårta så klart.
eftersom jag lever i förnekelse nu så blev jag bara 20år sa vi.
Thats It!

tack och lov hade vi vädergudarna med oss så tempraturen låg på max 20-
hade de vart kallare hade inte fia m familj kunnat komma pga att bilen inte startar när den är kall.

iaf gick alla ihop och köpte mig en Sodatrem!
ja önskade mig inte så mycket annat än en Sodastrem och en locktång så ett fick jag iaf!
tack min underbara familj!

Dock kom inga vänner och grattade mig,
de vart så sent innan alla farit och vi ätit middag att de vara bara slänga jonna i säng.
Behöver jag säga att hon var trött!
Busa och leka med kusinerna är rena himmelriket för henne.
hon skrattade och sprang runt här som en liten tok!
Min underbara lilla barn!

nästa gång vi ses blir till Emmas kalas den 23 januari,
sen är de torka nån månad till nästa gång tyvärr!

slänger in lite kort iaf från gårdagen

   

   

 


idag har tempraturen legat på 28- som mest.
kan lova att de känns när man ska gå ut och röka.
helgen här blir lugn, LM jobbar torsdag, fredag så vi har lördag, söndag på oss å mysa och leka med Jonna.
hoppas de blir varmare vänder i helgen så vi kan ta och rasta pulkan i backen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hej, såg nu först att du kommenterat på den gamla bloggen. Vet inte varför du inte kan kommentera, men jag ska försöka klura ut det =) Fortsätt försök!

2010-01-08 @ 18:31:11
URL: http://www.liljasmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!