Gott nytt år!

2010-01-01 @ 19:55:15
nyåret vart perfekt om man nu får säga de, eller så nära perfekt man bara kan komma iaf.

pappa kom hit och hämtade upp oss kring 2 tiden men vi for inte mot lule förens kring 3.

väl hoss Fia hade vi en super trevlig kväll med nära och kära.
som alltid är de kul å få vara om och kring Kicki och Johan också =)
LM hade nog också riktigt roligt för ja tror aldrig vi skattat så mycket som vi gjorde igår!

Go middag och ännu mer dricka, ändå vart ja inte full utan bara glad och varm i kroppen.
Förutom nå små insidenter hade vi en super kväll,
slänger in nå bilder från kvällen så ni får skratta med oss =)

jag och min älsta syster, tyvärr han min andra syster springa
iväg innan vi fick en trio


LM och Johan


Fia och Kicki


Killarna badade bastu




Efteråt hade LM frågesport med Malin


På 12 slaget vart de raketer som vanligt






LM och Johan leker lady och luffsen, vem är vem tror ni?




LM höll på dö av skratt när dom senare skulle dela på en jordgubbe.
som lady och lufsen...



Nu har jag äntligen fått svar på den omöjliga frågan också?!
har gått och grubblat och tänkt nu i snart 1år så nu äntligen kunde 118800 ge mig svaret.

vilken färg blir en smurf om du stryper den?
svar: den förblir blå om man stryper den, de är bara så dom små liven fungerar.

sug på den ni!
dom har värkligen svar på ALLT!

Kommentarer
Postat av: Berecca

så fin du är hjärtat :) det lät som en kanonkväll :) tills ni kom hem iaf..

love u :) puss å go :)

2010-01-01 @ 20:34:21
Postat av: Emmeli

Ni är lika du och din syster!

2010-01-02 @ 12:52:03
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Berecca

Dags att uppdatera nu gumman! ;)

2010-01-03 @ 14:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!