Hyllan äntligen klar!

2010-01-31 @ 20:58:29
Äntligen är hyllan i Jonnas rum målad och på sin plats i Jonnas rum!
vit och fin vart de desutom också.
jag vart super nöjd!

Före




Efter


Äntligen fik vi bort lite leksaker från golvet och Jonna älskar den desutom också, bara plus!

Annars här hemma drabbades jag av nått extremt konstigt imorse.
Jonna slog upp sina vackra ögon före tuppen kl 6 imorse.
Jag var inte direkt en pigg mamma men Lm tog henne så jag fick vila en stund extra trots att han jobbat hela natten (underbara kar)
halv 8 gav han upp och väckte upp mig.
jag satte ner fötterna på golvet och kände hur hela världen snurrade, gick upp och fixade frukost med Jonna på höften (som alltid) och kände att jag bara måste he ner henne!
satte henne vid bordet med ett glas Jouse och svetten ran ner för pannan på mig.
han inte in  på toa förens spyan sprutade ur mig tack och lov i diskkorn.
tre gånger sen släppte de och jag kunde lungt fortsätta med frukosten.
Vad var detta?


Kommentarer
Postat av: Berecca

ojojoj gumman! är det en till liten plutt på gång kanske? :P

2010-01-31 @ 21:18:05
Postat av: Lena

Gravid kanske??

2010-02-01 @ 22:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!