Jobbig natt

2010-01-05 @ 20:21:28
jag vet inte vad de är just nu men jag har kommit in i en period då jag inte kan somna om kvällarna!
jag ligger och vrider, vänder, suckar och stånkar hela nätterna utan att somna,

desutom har de inte gjort saken bättre av att Jonna vart vaken större delen av natten.
Sövde henne som vanligt men mellan 22-00 var hon vaken minst 10ggr.
sen rullade de bara på så hela natten.
Varken flaska eller tutte hjälpte.
jag satt och vaggade henne utan resultat.
jag till och med gav panodil om de var så att hon hade ont.
Men inte enns de vills hjälpa.

halv 6 var sista gången jag var upp med henne.
7;30 sparkade ja upp LM med henne så jag skulle få sova nån timma iaf.
men halv 10 kommer han in me henne och frågar om inte ja kan komma upp så han får vila en stund,
vist han ska ju ändå jobba hela natten så ja lät han vila.

försökte söva lillan utan restultat.
hon sov 30min sen var de full rulle på henne igen.

gårdagen gick i bakningens tecken.
baka måste man ju om man fyller år så klart....tyvärr är de ju ingen som kommer pga kyla och dåligt me pengar.... :S
så finns de nån stackars själ som är fika sugen imorgon är de bara komma =)
25 är viserligen inget att fira kanske men de vore ju kul me ett grattis iaf!




Kommentarer
Postat av: Berecca

Grattis vännen! Älskar dig!

2010-01-06 @ 11:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!