ljuva sommar vars är du?

2010-01-19 @ 21:59:54
Idag har jag sprungit runt på alla affärer på stan för att hitta nå nya vintervantar åt Jonna.
Ska de vara så svårt att hitta vantar mitt i vintern alltså?
tydligen....

Först var vi in på Lindex och kollade, inte mycket där dom väntade in varor om 1-2veckor, men jag behöver vantar åt henne nu, idag inte om 1-2veckor!
sen kapphal, samma där inte stort utbud alls, hittade dock ett par tjockare vantar i fleece åt henne som hon kan ha under vindvantar.
Sen HM, där fanns de ett par vindvantar kvar, dock inte fodrade de minsta lilla men då får hon ha dom tjockare vantarna under i hopp om att hon äntligen inte ska behöva frysa om små händerna!
dock var dom i en färg som fick mig att få spykännsla...men men....jag får lära mig leva med dom också.
Chokrosa är dom!
de är snudd på så dom lyser i mörkret så rosa är dom.

Som vanligt med våran otur hadde vi planerat en bio på fredag jag och LM, lite ensamtid är presis vad vi behöver.
Men filmen han så gärna vill se Avatar (3D) slutar gå på torsdag.
och torsdag jobbar han så den dagen är utesluten!
fan alltså.....jaja får hitta på nått annat å göra i helgen då.

Lördag blir de kalas i lule då syrrans mellersta dotter fyllt år.
nu ska man bara ut och jaga en present också...Hmm....tips tack syrran!

Annars har de börjat vända äntligen för Jonna med sömnen,
5 nätter höll de i sig så ni kan tro att man inte var pigg.
men nu i natt har hon faktiskt sovit helt okej, vaknade mellan 3-4 och var lite gnällig men annars har de inte vart nå problem alls!
Woho!'


Sötaste ungen i världen alltså!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men.. alltså jag har då bokat biljetter till avatar på fredag. Så du måste ju ha sett fel. Kolla igen =)

2010-01-20 @ 09:22:49
URL: http://www.liljasmamma.blogspot.com
Postat av: Jenny

Men så konstigt... Då vet jag inte vad som är felet när du inte kan kommentera.

ANgående bion så måste jag ju kolla upp det. Eftersom vi bokat biljetter och fått kvitto på det så måste dom ju gjort ordentligt fel =)

2010-01-21 @ 13:52:07
URL: http://www.liljasmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!