Model för en dag?

2010-01-24 @ 16:07:34
varning för blandat inlägg!

börjar me de som snurrar i min skalle mest nu då.
tidigare idag ringde de på min mobil ett 040 nummer...hmm...jag svarade och de var nån från  The Studio i sthl.
Dom ska ha nått som dom då kallar model för en dag i lule hela helgen och dom hade lottat fram mitt nummer.
så nu till frågan min,
Är dom först seriösa och ska jag ställa upp?
de är sminkning av ett profs och 60bilder av en fotograf som man sen får köpa om man vill (inte köptväng)
så klart vill jag ha med mina älskade syskon isånna fall då min älskade Rebecca är 100mil bort (fy dig)

kalaset igår vart lyckat, förutom att min rygg strejkat nu i 2dagar var gårdagen så perfekt den bara kunde bli!
bio sen på kvällen med min älskade, vi var och såg avatar 3D, helt okej film men lite för mycket action för mig.
sen tog vi en helt underbar promenad hem och höll handen som vi vore 14 igen.
man fick riktigt den där nykära känslan och de flög fjärilar i magen på mig hela kvällen, '
de är ju bara för underbart att man kan känna så efter 10år tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Berecca

fan va kul gumman! klart att du ska ställa upp! fan att jag inte var uppe! hade så klart följt med dig då! fan va kul! jag vill se bilder så fort du får dom, du måste ju köpa några iaf :) puss!

2010-01-24 @ 16:17:19
Postat av: Ewe

Har själv varit på The Studio i Gbg och varit "Modell för en dag". Det är superskoj och helt klart värt varenda krona sen som man lägger på bilderna som man skulle vilja köpa. Så givetvis tycker jag du ska göra det :)



Åå, så gulligt att du/ni fortfarande kan känna er nykära. Är sååå otroligt glad för Er :)

2010-01-24 @ 22:09:17
URL: http://qutak.blogg.se/
Postat av: anki

Siduro heter salvan......

Testa den......

Kostar rung 50 - 60.-

2010-01-26 @ 19:01:38
URL: http://www.bluerosewoman.worldpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!