Så mycket på så kort tid!

2010-01-16 @ 22:13:39
Oj vad de har hänt mycket på så kort tid nu!

vi kan börja med jonna då.

i 4 nätter nu har hon knappt sovit nånting alls, hon somnar halv 7 på kvällen av att hon är så fruktansvärt trött.
vaknar sen efter 23 och är uppe hela natten, ingenting vill hjälpa.
vi har provat allt vi kan komma på.

*välling
*tutte
*panodil (flytande och supp)
*blöjan
*vagga och kramas om hon kanske har mardrömmar

men ingenting vill hjälpa av nån anledning, kan de bara vara mardrömmar men varför har de hållt ¨på nu i 4nätter?
vi måste gå i skift här hemma just nu för att orka.

Sen igår kring lunch fick jag de bästa samtalet någonsin!
rebecca ringde mig och sa att hon var i pite på suprice besök!
hennes pappa fyllde år i onsdags så hon kom upp för att överaska han.
ni kan tro att jag höll på krypa ur skinnet när hon frågade om hon kunde komma förbi och hälsa på en stund!
jag har inte sett henne sen i sommras tror jag de var, iaf kändes de som en evighet sen och jag har som har saknat henne så fruktansvärt mycket!
Men som vanligt är de många som ska hinnas med på kort tid (hon åker imorgon söndag)
men vi fick iaf ta en liten surr stund igår och lite ensamtid på stan idag!
De var helt underbart att äntligen få träffa och krama om henne!
de går inte att beskriva med ord vad den tjejen betyder för mig!

     

Sen idag kom pappa förbi med den nya TV bänken vi har/ska köpa av syster min.
skit snyggt vart de så våran gammla åkte iväg till famor och farfar så dom fick byta ut sin.
bilder kommer sen jag lovar.

Nu blir de Scary movie 2 och kramar med hunden innan de är dax för Jonna att börja vakna hela natten igen.

     

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Shit alltså!

Sover alla barn dåligt nu?

Lucas vill absolut inte somna på kvällarna.Och förr var det bara att lägga ner honom i sin säng så sov han.Men nu tar det nästan en halvtimme.(Vilket är mycket för oss eftersom han somnat direkt förr.)

Han sover dåligt.Vaknar till och från hela kvällen och vissa nätter denna vecka har han vaknat varannan timme.Och då ska vi stiga upp halv 6 för att sedan fara på jobbet.Man är ju inte den piggaste människan!Undra varför jag går och lägger mig före alla pensinärer?:)Hehe!



Jag försöker tänka att detta går över..tids nog!:)

2010-01-17 @ 11:42:19
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!