Sjuk? igen....har inte tid....

2010-01-08 @ 20:04:53
dom senaste dagarna har jag nu kännt att nått har vart på G i min kropp.
jag har haft så där ont i hela kroppen, huvudet har känts tungt och halsen har ömmat....
men som vanligt förtränger man sånt när man är stressad och jagar vidare.

men nu idag tog de nog stop!
Har så ont i halsen att de känns som en tennisboll, huvudet känns som dubbel storlek
och ögongen sloknar med svarta ringar under!
till och med jag kan bli sjuk alltså!

men när ska jag ha tid att kurera mig?
Måndag är de sjukhuset med Jonna för en uppföljning av hostan och fortsatt utredning om vikten
tisdag har jag AF och inskrivning på Jobbgarantin.
Onsdag hoppas ja att ja fått komma igång med nått från AF
och sen rullar veckan på!

efter en hemsk natt är man tröttare än nånsin.
Jag kan fan inte somna om kvällarna nå mera nu!
ligger vaken 2-3timmar och bara skruvar på mig utan resultat
när ja då väl somnat kommer LM oftast hem från jobbat och sätter sig på vent och snackar så då vaknar jag igen....
Sen under nätterna snarkar han så fruktansvärt (han är också förkyld) så då får ja slå till han 3-4ggr per natt bara för att få lite lugn och ro.
Sen är de morrgon och bara kliva upp med jonna och vara pigg och glad.
Urs alltså

Kommentarer
Postat av: anki

Önskar du bodde närmare.......

2010-01-09 @ 18:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!