Snorunge!

2010-01-22 @ 19:40:46
Vi har en liten snorunge här hemma just nu,
vars man än går nu är de papper som gäller för de rinner som aldrig förr.
natten gick si så där med henne, hon vaknade rätt ofta just pga att hon är så täpp i näsan som hon är.
Lite bättre vart de när jag la en extra kude under madrassen så hon kom up med huvudet.

Annars har dagen flytit på rätt sakta tycker jag.
möte på VLC kl 10 avslutning av min KAP.
hem och ge Jonna lunch och sen sägen direkt för henne.
eftersom LM fastnade i en ur kass film på TVn så somnade jag så klart och sov i hela 1½timma (!!!!!)
hur ska detta gå alltså å sova i natt tro? hmm....

Imorgon blir de lule och fira Ankis dotter Emma som blir 5år.
ska även häma en byrå från Anki som carin och claus ska ha i ny lägenheten sen =)
För mig i kväll blir de väll annars bara chilli nötter och TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!