Återigen då...

2010-07-05 @ 11:18:18
Då sitter man på skolan åter igen då och väntar på svar från läraren inna man kan gå vidare och börja med inlämningen.
den här gången ska vi göra en massa skyltar till en stormaknad men de står ingenstans om vi ska göra ett stort jippo eller bara reklamskyltar med rea produkter...så nu sitter vi här och kan inget göra på flera timmar...urs va segt dagen går....

Lördagen spenderade vi på havsbadet ute på stranden med jonna.
Jonna fick ta årets första dopp ute i havet.
-Mamma kalt! sa hon och skakade
-Men vännen då går vi upp!
-Nej mamma! vill inte skrek hon i högan skyn och badade vidare.

Så klart gick vi upp och satte oss under en filt och käkade jordgubbar tillsammans och kramades.
kort kommer sen då jag får tömma kameran hemma.

Igår kväll överaskade min älskling mig med att duka fram vin, chips och en kortlek ute.
före de rensade vi förådet på en massa skräp och fick äntligen sorterat alla barnkläderna i kartonger.
Så skönt de kändes måste ja säga...

sen en skum sak...både jag och Zabina drömde om Psykot inatt...jag som inte enns känner han drömde att jag var Zabina....urs va läskigt....


Kommentarer
Postat av: Z

Mmmm det var riktigt skum ttkr jag. Äre nåt han har på g nu eller vad? ... :O

2010-07-05 @ 11:22:34
URL: http://zzabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!