Citat!

2010-07-10 @ 23:09:34
mitt blod för dem är som vin för en alkolist!

DÖ,satans mygg
DÖ!!!

Är nån i världen som blir mer mygg biten än mig?
varje kväll märker jag minst ett nytt bett på kroppen.
Idag två!
ryggen, under BH bandet och axeln just vid BH bandet,
vad är de me dom satans myggen iår alltså?

sen desutom lyckades jag få ett blinding bett på ryggen också när vi var ute och badade tidigare i veckan.
första gånger jag dock får de, hoppas på sista också.

Nu är de inte länge kvar tills vi drar och lämnar Piteå och Norrbotten btw.

Fredag fyller min älskling år, lördag åker farmor och farfar ner med lillan och onsdagen sitter vi sen på tåget ner.
en veckas semseter med hela LMs tjocka släkt, alla från danmark och allt kommer, oj så kul de ska bli å få se alla.
folk jag aldrig träffat förr.

får dock inte glöma kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!