Grattis hjärte! <3

2010-07-16 @ 21:24:56

Idag blir min stora älskling större och äldre.
ett år äldre vill säga.

dagen har vart precis som han ville ha den, inge märkvärdigt, dom ändå som kom å gratta han var pappa, caritha och Lms föräldrar....de är så han vill ha de så =)

imorgon är iaf dagen D här...dagen jag nu gått och skutit framför mig och gruvat mig för....lillan reser neråt i landet med farmor och farfar imorgon bitti.
de vill säga sista natten hemma me mamma och pappa.
sista gången jag får se henne på 5 hela dagar.....så länge har jag aldrig vart ifrån henne och bara tanken på de får mig att få en stor klump i halsen....
Jag kommer sakna henne så fruktansvärt mycket.

idag vart de iaf å inhandla kläder inför bröllopet till helgen.
De vart en svart kortare klänning, vita leggings och ett par (as snygga) klack skor som jag gått och spanat efter en bra stund nu, bästa me de var att dom var på 50%rea ;) hur tur hade inte jag? hehe

Lms kläder är inhandlade igår och lillans blir inhandlade nere i göteborg, annars skickar jag me ett X antal förslag på klänningar som hon redan har.

Ligge kommer och tar hand om Bean medans vi är borta from onsdag till tisdag.

Annars helg planerna ligger på Is, alla pengar vi äger och har måste gå till att lever nere i göteborg och hemma sen så de blir inga större utsvävningar hemma nu.
trotts att jag kanske ha de velat hitta på nå nu när vi är barnfri en hel helg (när hände de senast)
få se om man tajmar upp me zabina och dricker lite vin kanske eller nått....;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!