Hello world!

2010-07-26 @ 23:37:27

1 timma i bilen till älvsbyn, 17 (fucking) timmar på tåg och sen äntligen var vi framme i regniga vara!
Vi tog värkligen me oss regnet när vi for hemmifrån.
de bästa me resan var så klart min älskade älskade dotter!
som jag saknat henne alltså, ord kan inte beskriva känslan när jag äntligen fick hålla om henne!
Underbart helt enkelt!

bröllops förberedelser hela fredagen och så klart bröllop på lördagen då.
de var jätte fint och en hel massa folk, tyvärr han jag inte vara me så mycket under självaste "festen" då Jonna var rastlös och jag fick gå ut me henne stup i ett.

sen kl 22 var de bara fara hem me henne och sova, själv packade jag inför morgondagens resa hemmåt och sen slockna jag som ett ljus.

söndag morrgon var de STRESS stress stress, vi skulle hinna fika frukost, packa de sista, städa och packa bilden på 2timmar.
STRESS!

iaf fick de bra och vi var ändå bara 10min sen me nycklarna.

kl 12 for vi från vara och kl 23 var vi i Huddik där vi skulle slagga över natten.
jag bar bara in jonna i sängen direkt och gav välling sen slocka ja som aldrig förr me.

vaknade i morse halv 8 och gick och fixade frukost tillsammasn.
kl 11 bar de av hemmåt äntligen nästa anstalt PITEÅ!

ganska precis kl 20 kom vi hem och baknade på dörren och vart mött av en överlycklig bean och en ännu gladare Johanna!
strax därefter kom en lika glad Zabina!
PRESENT öppning så klart dirr från mig till dom.
ja kunde bara inte låta bli när jag hitta en söt liten affär inne i vara som bara var så mycket dom!
tyvärr vara alla andra butiker stängda trots att de va fredag (???)


nu är vi äntligen hemma iaf och vi har fått pussas och kramas me dom närmsta här i piteå, även syrran (lms) Johanna fick sig ett sms att vi nu är framme ok.

NU blir de sängen för hela slanten och imorgon tar vi itur me allt annat,
hörde att värmen ska komma nu ocks, SWEET!!! bad imorgon då hör ja ;)

Bilder kommer nån annan dag då ids.

måste även passa på ge en BAMSE kram och ett MEGA tack till Ligge som passat bean nu medans vi vart borta och Johanna som passade han idag tills vi nu kom hem!
Ni är guld världa! kan aldrig tacka er nog <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!