men vad har hänt med mitt lill hjärta?

2010-07-11 @ 20:50:14
vaknade kl halv 8 imorse och fick världens chok när jag kollade på min lilla älskling.
hon hade världens blå öga på höger öga.
Lila blått är de och de täcker värkligen hela ögat desutom!
jag pratade med båda Lm och farmor och dom kan minnas att hon slagit sig så att jag kunde få en förklaring vars de kommer ifrån.
men ingen kan minnas nånting.

urs alltså vad de sved i mamma hjärtat att se de!



ursäkta dålig bild kvalitet men de är inte lätt att ta kort på en liten en som bara vill springa iväg och busa.

de ser ut som jag sminkat henne på ena ögat med lila blandat med nån konstig blå färg.
misstänker dock att hon kan ha slagot sig under ögat (kolla jacket) och sen har ett blodkärl brustit så de vart så här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har hon kanske blivit biten av ett mygg eller knott? ser nästan ut så:(

2010-07-12 @ 16:42:37
Postat av: Anonym

Nått insektsbett

2010-07-14 @ 07:57:38
Postat av: Madde Rettrup

Kan vara ett myggbett. Hanna fick ett på ögat förra sommaren och var helt igensvullen i tre dagar. Vi gick till doktorn och fick medecin.

2010-07-17 @ 10:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!