Nu äntligen kommer de bilder i massor

2010-07-27 @ 19:34:01
Nu så har vi tömt kamera och telefoner på kort från våran resa,
För er som har min på Faccebook kan se alla bilderna där,
För er andra lägger ja upp ett par stycken här, ids inte lägga in alla då de vart en hel massa kort kan ja lova!


Vi allihopen ryckte in och hjälpte till med förberedelserna, vissa mer än andra, jonna och ludde stod mest för underhållningen.
   

   

    

Nu är då alla klara för självaste bröllopet, uppklädda å snygga.

     

       

så nu är de dax för brudparet att anlända! lille sigge stod för underhållningen och lyckades även riva ner ett kors som stod bakom altaret.
     

     

När sermonin var klar vart de bubbelblås utanför för stora och små.
       

Väl i fest lokalen bjöds de på aptitretare och champanie, till förrätt vart de sotad lax och varmrätt spädgris med färskpotatis.

    

underhållningen och talen stod vänner och familj för.

 

nu var de dax för tårtan att rulla in, den kom från ett bageri som heter Nordpolens bageri i Vara.

   

nu var de dax för mig att fara hem och sova me lillan men festen fortsatte ändå
     

Jag får väll avsluta med ett riktigt släkt foto på hela familjen kristiansen/hammarstrand.






Så var sagan slut för denna gång,
Nästa bröllops historia hoppas jag blir min egen!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!