Nu planeras de för fullt!

2010-07-14 @ 19:57:20
Nu är bröllopsplanerna i full gång,
mycket är fixat men inget är klart än så länge vi inte har lokal och de var just de vi var ute och kollade på idag.
vi svängde förbi gläntan där dom har allt vi söker efter till vårat bröllop.
strand, äng, stor lokal, kök, nära till sovplatser (havsbadet) och förhoppningsvis är de inte alkoholfritt där.
nu ska jag bara prata och be om ett pris på lokalen och boka in den så kan vi fixa resten sen.

*Prata me emil om DJ
*prata me andra emil om fotograf
*börja me inbjudningarna
*skriva klart gästlistan
*kolla catring
*fixa tärnkläningarna (3st) btw ragga ja en ny tärna idag då min andra svek mig! Min älskade annelie får de bli som var en säker 2a ändå!

ja de var väll de...en vecka idag sen är de bye bye Piteå och HELLO göteborg!

Kommentarer
Postat av: fia

ha det skönt på er semester,sköt om er o vi får synas när ni kommer hem.

2010-07-14 @ 22:21:42
Postat av: Donna

alltså jag förstår inte varför du planerar redan din bröllop när du ska gifta dig 2011..seriöst palla.

2010-07-16 @ 11:25:35
Postat av: ingela och Jonna

DONNA: jag hör ju direkt att du aldrig planerat ett bröllop, man måste vara minst 1år ute för att få lokal, fotograf och allt som hör till, jag är redan sent ute med tanke på att vi gifter oss i augusti 2011.

2010-07-16 @ 15:37:07
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Donna

då ska jag berätta att jag har varit gift i 2år nu så..har man pengar så behöver man inte planera 1år i förväg..men jag antar att ni har lite ont om pengar...men men..good luck!

2010-07-16 @ 23:25:54
Postat av: sussi

Donna .. Viss vill ha en BRA bröllop och inget sista minuten tjafs! Halva nöjjet i att få gifta sig är just planera och drömma sig bort. Min kusin började 1½ år innan eftersom kyrkan de skulle vigas i hade lååång kö plus de hade 150 gäster som skulle komma och de är inte "fattiga" Men allt ska klaffa.. De inte alla som tar första bästa kyrka eller präst heller ><

2010-07-17 @ 18:09:15
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: donna

bara 150gäster? Haha..ursäkta men jag hade 400..men men..som sagt är man tät så är man!

2010-07-17 @ 20:49:40
Postat av: ingela och Jonna

Donna. SKRYYYYYTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ORKA! jag kan garantera att OM du nu enns är gift så vart de borgligt du och din man med två vittnen från gatan. hahaha

2010-07-18 @ 12:02:55
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Donna

Tyvärr ingela..är ingen whitetrash som dig...har nåt du aldrig kommer att ha..och de e stil bruden STIL!



Men lycka till på bröllopet ditt..puss!

2010-07-18 @ 21:08:05
Postat av: L-M.

Donna. Om vi nu vill planera vårat Bröllop 1-2-3-4 år i för väg så e de väll upp till oss.. eller? Du har varken de ena elle andra eller nått med de att göra...Jag/vi skiter i hur många eller få du hade på ditt så kallade (bröllop)..Alla är inte född med en silver slev i truten. Å att kalla folk för Whitetrash... De e ju stilfullt eller??? Stil e nog de du saknar mest din bortskämda lilla mäniska... Vi må inte käna mycke pengar, men de e konstigt att de e ändå vi som kan se ner på nånna som du.. din bortskämda lilla mäniska...Om du nu har så mycke pengar ta då för fan å köp dig ett liv...Eller bara växa upp de e billigare för dig..Ett bra exempel på att pengar inte e allt...För de verkar inte ha nånting... M.V.H... L-M...

2010-07-18 @ 22:51:57
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, förlåt. Men jag tycker det här var kul ändå. Uppenbarligen en människa som inte har annat för sig än att försöka trasha andra =)

Jag hoppas verkligen ni inte tar åt er.

Lycka till med planeringarna!

2010-07-19 @ 09:20:05
URL: http://liljasmamma.blogspot.com
Postat av: ingela och jonna

Jenny: Ne ja tar värkligen inte åt mig av sån skit, jag asgarvade bara av ett en sån patetisk människa som kallas sig ha STIL först kommer in på min blogg och bråkar och sen kallar mig whitetrash! hahaha de vara bara underhållande!

2010-07-19 @ 10:38:56
Postat av: Linnea

Haha, herregud!! Känner ingen av er, hamnade här på bloggen av en slump men det här var bland det mest patetiska jag läst. Självklart planerar man bröllop i god tid och hur som helst så har väl ändå ingen annan med det att göra?! Så fortsätt planera och njut av det för det kommer vara en av era finaste dagar! Och nej stil har man verkligen inte om man kallar någon för whitetrash, haha.

2010-07-19 @ 16:11:52
Postat av: Sandra och Lovis

Har du kollat upp IP-nr?

Jag trodde dock att det var i år ni skulle gifta er, hur har jag kunnat missa att det var nästa år?!

Jag måste också hålla med om att det är allt annat än stilfullt att kommentera som den där "Donna", förstår inte riktigt vad hon ville få fram i sina kommentarer, att hon är rik och ni är fattiga? Mkt stilfullt... (?)

2010-07-19 @ 17:51:51
URL: http://sandrablandandra.blogspot.com
Postat av: sussi

Donna .. 400 Pers..Tjaa..Vad säga..De som kom kom väl inte för eran skulle för ni kände väl inte ens hälften blink



Seriöst ..Tro inte ens du gift IRL utan vill bara ha i gång en het debatt eftersom du är totalt anonym.

2010-07-22 @ 20:39:14
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!