Oj så sjukt underbart allt känns!

2010-07-07 @ 09:38:15
mister man en står de tusen åter, heter de inte så?
så är de då iaf med vänner har jag märk.
jag misste en och fick två nya, två helt underbara nya vänner samt kontakt me Lollo igen.
Min älskade älskade lollo!

igår var de sol och värme ute, så klart passade vi på å göra en piknic och gå ner på ankargrund och bada.
zabina hängde snabbt på och vi tog årets första dopp.
Hör och häpna jag var först den här gången!
Sen en grej som är så typiskt mig.
jag tog me solkrämen så jag skulle smörja in mig på stranden.
men va annars glömde jag he på den och nu är ja lika röd på rygg och axlar som min badräkt! hahaha

Lollo, henke, Alicia och Polly kom förbi en sväng lite senare och vi satt och surrade bort lite tid medans jonna och alicia lekte så snällt ute i vattnet.

underbara dag!

Slänger in lite kort från igår och från då vi var på havsbadet och badade i helgen!
-kallt säger jonna men vägrara gå upp!
mamma fick tvinga upp henne hehe



  


  



  


  



  

avslutar med ett citat alicia sa till pappa när hon träffade jonna igår

-Ååå så söt hon är! PAPPA! jag vill ha en lillasyster!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Så söta, här badade dom i poolen ute 3 ggr, gjorde prov igår så jag satt inne i 1 timma...kändes som slöseri av vackert väder men men nu är det "bara" tre prov kvar hhh



2010-07-07 @ 09:49:44
Postat av: Sandra D

Gud vilken fin tjej ni har!!!!

2010-07-07 @ 10:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!