PDOL

2010-07-30 @ 13:18:33

För er som missat de så är de ju Piteå super och spyr nu till helgen,
Samma vanliga skit och lika dyrt som varje år, orka slösa pengar på de säger jag bara.

Iaf så har vi då bara gått på dagen och kolla marknaden och Tivolit med jonna,
Så klart vart de en sväng i Virvelvinden också me brudarna Johanna och zabina.

Annars har jag inte så mycket nytt att berätta tror ja, jag håller på smälta bort så de är dax för en duch nu känner jag.
Lillan är me farmor och farfar inne i stan och åker karuseller så vi har passat på å städa och tvätta hela dan.

Chao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!