Prov, Bus och en Massa sniglar!

2010-07-09 @ 20:03:57
ja så kan man sammanfatta dagen igentligen.
morgonen började med prov i praktisk marknadsföring.
Kändes väll så där, G borde jag iaf få och de är de enda jag strävar efter då vi ändå inte får nå betyg i kursen sen.

bus bus och åter bus med Jonna sen när jag väl kom hem.
tuvärr var de pissväder med regn och rusk så vi fick stanna inne.
efter middan kom solen fram och vi gick ut och lekte med sara, saga och Zabina en stund.

Nu på kvälls kvisten är jag så hurtig och håller på tvätta mattor i zabinas tvätt stuga.
När jag satt in första maskinen gick vi ut på en tur hela våran söta lilla familj, en hel biologilektion vart de med myror, skalbaggad och en sjukt massa sniglar.
Så klart skulle Jonna sjunga för sniglarna och skrek hela vägen
-lilla snigel akta dig! Akta dig! akta dig! mm....

nu kämpar älskligen min med att få hon i säng men de lär väll bli jag som tar över snart känner jag på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!