Tjolahopp!

2010-07-18 @ 12:01:12

Igår var dagen D här då farmor och farfar for iväg med lillan söderut ner mot göteborg,
halv 9 vaknade vi och fick panik då dom skulle hämta henne kl 9 och jag skulle hinna packa de sista innan dom for.
de gick bra och dom kom iväg 9:20.
behöver jag berätta att jag grät floder när dom for?!
i just över en timma satt jag och snyfftade och grät,
de var länge sen jag var så ledsen.

iaf bestämde jag mig för direkt att jag tänker inte sitta hemma ikväll och sakna jonna utan ta vara på den lediga tid vi har istället.
och de gjorde vi med råge!

Först en sväng förbi och väckte upp en väldigt trött och mör zabina (hahaha) och släpande me henne och alla hennes skavsår in till stan för käk och smakråd med smycken inför helgens bröllop.

på vägen hem kom vi och prata om båten av nån anledning och bestämde oss för att dra ut en sväng med de.
Johanna ringde lägligt och vi bjöd me henne så klart också.
vi for och tankade och sprang in en sväng på systemet och så drog vi väg ut mot kanalen istan en sväng.
Så sjukt roligt vi hade!
Johanna kan inte simma så vi utnämde Zabina till förste räddningsman om hon nu skulle drutta i vattnet, tack och lov gick de bra och vi for hemmåt för att planera in nästa sväng med båten.

tankade och packade korv, bröd och pinbröd.
For ut igen på en låång tur ut till nån ö vid fårön och grillade och badade.

på vägen hem stannde vi vid ankargrund och jag och zabina plaskade i som små sälar vi är! haha!

han inte mer än hem och slänga mig i duchen så var de bara hoppa på cyckeln och dra till zabina för att sen möta upp johanna och hennes date i stan.

väl där vart de lite dricka i badhusparken och leka i lekparken så klart.
Läääänge sen jag haft en sån perfekt dag med en sån jobbig morgon!

jag bjuder på en hel del bilder från gårdagen.

     
    

     

     

     

     

Utan er babes skulle livet vara jävligt tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!