Tjolahopp!

2010-07-01 @ 23:21:36

Oj vad tråkiga inlägg jag har börjat göra ser jag, jag fattar inte hur jag ändå kan ligga stadigt på kring 70 läsare dagligen.
jag sak försöka bättra mig jag lovar!

vad har hänt sen sist ja bloggade då?!
igår hade vi hemstudier hoss zabina, vi har äntligen börjat få upp ögonen för hur sjukt mycket de är i skolan som ska vara klart till imorgon.
1 GIGANTISK projekt och ett stort till.
halva de gigantiska är klart och de andra är inte påbörjat enns.
hur han dom kunna lägga upp den här kursen på 2veckor?

När vi pluggat klart iaf drog jag till lule på bio med mina älskade syskon och caritha.
så kalrt vart de eclips vilken film annars?!
helt okej film men ne dom andra var bättre tycker jag iaf.
mer humor vist men thats it alltså.

väl hemma kröp jag ner framför tvn och sen direkt sängen.

Imorse var de återigen skolan som gällde.
vi satt från 9-13 och rå pluggade innan anna våran lärare kickade ut oss då hon var tvungen att fara.
Iaf skulle hon kompensera de i morgon med en bulle eller tårta sa hon =) hehe så söt hon är!

efter de vart de en sväng på stan och sen backen området där vi betade av både dollar, Ö&B och Willys.
hem käka middag och sen kom Lollo, henke och Alicia förbi för å gratta jonna i efterskott.
fika och kaffe bjöd jag på så klart och lollo hade köpt en jätte fin klänning, leggings, hårband och ett armband åt jonna!
tack vännen!

De vart rätt sent innan dom for, tiden bara flög iväg,
De gör väll de när man har kul har jag hört?!
kul var de då iaf och nu måste jag ta mig tid och fara och hälsa på hemma hoss henne och bara surra bort lite tid känner jag, de är alldeles för långt mellan gångerna.

Hoppas de här innlägget har vart mer underhållande att läsa än dom tidigare.
sen måste jag påpeka att de vart dött på komentar fronten rätt länge nu, vilka är ni alla som läser?
Skriv bara ett hej så man får en liten inblick vem som läser igenligen =)


Kommentarer
Postat av: fia

tack för i onsdags jag hade det jätte trevligt med er.hoppas vi kan ses snart igen.krama mosters lilltroll KRAMIZAR

2010-07-02 @ 01:27:54
Postat av: Ewe

Jag är här och läser :)

2010-07-03 @ 11:23:22
URL: http://qutak.blogg.se/
Postat av: Syrran

Hejsan vinkar

2010-07-03 @ 12:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!