varför dessa drägg?

2010-07-31 @ 21:10:21
varför kommer alltid dessa drägg fram när de är fest?
Drägg och idioter!

Igår höll min kompis Johanna och Zabina på träffa på ett gäng nasister som gick och skrek vit makt (Johanna är mörk, zabina är ljus)
tack och lov fanns de vakter nära som kunde ingripa innan de vart nå bråk.

Idag ringde Carin och sa att de hade vart ett jäkla liv ute på deras baksida, för er som inte vet har dom ett tak mellan två hus som balkong och de är spärrat me dörrar så ingen som inte bor där ska kunna komma in.
Iaf hade de kommit in ett par killar och skulle då försöka smita in på området, men dom insåg ju rätt snabbt att de var låst och dom kom sig ingen vart.
Så vad gör enna killen?
JO han går in i den första lägenheten som har balkongen öppen och säger åt (gammlingar) att dom ska släppa ut han så han kommer in på området.
VA?! IDIOT!
Gammeltanten som bodde där vart ju helt förskräkt och sprang ut och ropade på claus så han fick komma och he ut idioten.

idag iaf tog Carin fast i en vakt på stan och bad dom om att gå runt på taket under kvällen och förklarade vad som hänt.
Så just innan jag for därifrån kl 19 gick de tre vakter omkring på taket och kollade läget.
men tydligen hade idioten vart tillbaka en gång till under dagen (idag) men dock inte gjort nått vad jag förstod.

jag blir så arg och frustrerad på sånt,
Måste vettet gå ut bara för att alkoholen går in?
snälla nån svara mig på de?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!