då så....

2010-06-02 @ 19:45:48
Lm for hemifrån kvart över 4 dag, tåget från älvsbyn gick 17:51.
Urs varför är de alltid så jobbigt att säga hej då?

Iaf kom pappa och hämta han och skutsa iväg han så han skulle komma iväg ordentligt,
han ska även hämta LM på söndag natt ( kl 00) i luleå och skutsa hem han.
TUSEN tack pappa för hjälpen!


Nu är de då bara jag och Jonna hemma...ja bean också så klart, känns tungt att inte kunna följa med och stötta i denna svåra stund.
men de skulle bli för jobbigt me jonna och bean så jag valde att stanna hemma med dom istället.

Hemstudier idag då...skönt med en lung stund hemma och vila mina stackars ben.
Igår vart de en ordentlig cyckel tur till skolan och sen till degeränget till Zabinas förälsdrar på en fika, sen anelunds vägen hem, nog vart de nästan en tur på 1mil!
urs va öm jag var idag.
dock rasar jag i vikt nu ( Woho)
4kg än så länge och sommaren har precis börjat.
de blir bra de här.

Idag fick jag ett ryck och baka en äppelpaj, igår vart de rabarberpaj och pizza ute i solen med goa vänner.
bara för att ja nu börjat få så bra vänner här på området så flyttar väll nån snart....(kanske vi till och med)
har ställt oss i kö på en ny lägga, vill bo på botten våningen så vi får väll se på lördag om vi är bland dom 5 bästa el inte.
*hoppas*

har tyvärr inga nya bilder att dela med mig av då jag skickade med kameran med min älskade.

Slänger in en bild på min nymålade soffa åt Jonna, söt va?


sen ahr ni sett så liten foppa nån gång? strl 19 ( ja de är Jonnas och hon kan faktiskt ha dom utan problem)

Kommentarer
Postat av: sussi

Storlek 19 ännu!!!!! Jisses de är ingen stor sockerdocka de inte.. :)

2010-06-03 @ 14:06:28
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!