Jag kan inte utrycka min sorg nog!

2010-06-17 @ 19:32:00
dom senaste veckorna har vart kaos rent ut sagt, de har hänt en ny sak varje vecka minst som har vart jobbig att ta i tur med.
Idag kom nästa smäll!
 
jag tänker inte gå in på vad som hänt för respekt för vännen min, men jag kan bara säga så att de finns nu sjukt folk i världen.

vad är de för hemsk värld jag satt min älskade dotter till?

ne jag är för upprörd för att enns skriva känner jag,
måste desutom ta i tur med en annan jobbig sak som jag skutit på nu ett tag pga allt som hänt.




Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag vet att det inte är nån tröst nu.. Men det finns ett ordspråk som går ungefär så här;

"För 1 god/bra sak, har man 10 dåliga saker först."

Det är verkligen ett shitdåligt uttryck, men när det börjar ljusna och livet börjar kännas bättre, då kommer du känna att allt det dåliga som hänt, ändå har varit "lätt", för just då, i det ögonblicket är du glad, lycklig och ser på livet med mer kunskap och erfarenhet. Du/Ni kommer vara starkare i dig/er själva.

Kram på Er!!

Hoppas vi snart kan ses över en fika ;)

2010-06-17 @ 21:14:34
URL: http://qutak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!