Jonna 2år och kalas!

2010-06-29 @ 10:32:19
Oj vad de har vart kalas och fika nu i två dagar.

Söndagen började kl halv 8 då liten kom in och kramades i sängen.
Mysigt så klart och mamma gick och hämtade en massa paket som en glad liten tjej fick öppna i sängen.

Frukos och lunch och sen sova midddag en stund medans mamma och pappa förberedde allt inför allas ankomast.

kring 14 tiden började folk komma och de var dax för fika och bus.
Jonna fick en massa fina presenter och sjukt mycket fika.
(bilder kommer senare då jag sitter på skolan nu)

Kring 15 tiden kom en hemlig gäst för att gratta Jonna.
Behöver jag säga att hon vart överlycklig då hennes stora Idol Nimby från skeppt kom.

Igår var de dax för ännu ett kalas, först kom farmor och hjälpte till lite me att plocka fram fika och se efter födelsedags barnet.

Första gästen vart Sandra och Lovis.
En väldigt trött och busig Lovis, kul att se när hon och jonna lekte och skrattade ihop.
De är nått vi måste göra om!

Sen kom Zabina och Johanna förbi med 4st presenter åt Jonna,
hon vart så exalterad att hon viste inte vilken hon skulle öppna först! :)
Bus bus och mer bus.
efter en stund dock rätt sent kom gudfar patrik för att gratta födelsedags barnet.
Han han inte vara länge innan vi drog ut till havsbadet för en perfekt avslkutnign på en kul dag.
Där fick jonna gå på stranden och busa i havet.
Oj va kul hon hade.
Så klart ramlade hon och hela hon vart dy blöt,
på vägen upp snubblade hon i sanden så vi fick me hela stranden i bilen hem :)
men kul hade hon iaf och de är de som var meningen.

Få se om vi tar en sväng dit ikväll igen, vi han ju som sagt inte gå nått på tivolit el marknaden då jonna vart dy blöt och fick åka hem i bilen i bara blöja!

Annars nu sitter ja då på skolan och lillan är på dagge,
Idag fick hon med sig glass till dagges om hon får bjuda sina vänner på, sen skulle tydligen grodan komma och sjunga för henne då de var hennes dag igår!

Jag fick massvis med fina kort från stranden igår med mig hem, men efter som tydligen mitt minneskort till kameran laggt av så fanns de inga bilder alls när jag skulle föra över dom till datorn.
Jaja för göra ett nytt försök me att ta kort ikväll om vädret håller i sig!

Ja lovar att lägga ut kort från söndagen sen ikväll, annars finns dom ute på Facebook för er som är vän me mig där!

Kommentarer
Postat av: fia

vi hade det jätte trevligt som vanligt med er.synd att det blåste så mycke.

2010-06-29 @ 13:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!