men vad är de me detta väder?

2010-06-05 @ 21:12:15
Sol sken när vi klav upp, regn nån minut senare och efter de har de regnat och haglat och vars solsken om vart annat...hur ska man kunna vara ute och leka när de är sånt här väder?

Före jag tog en behövlig duch idag så slängde ja iväg ett Sms till mina homies zabina och Johanna.
frågade om dom ville me ut på en cyckel tur ut till en lekpark och bara skvallra en stund.
Tyvärr kunde inte zabbe men Johanna hoppade glatt på.

så de vart ut me cycklen en sväng och så klart kom regnet igen...va annars....sen vart de då mat på pizzerian, världens torraste köttbil och sönder friterad pommes..Mmm...gott var de då inte...

pappa och caritha kom förbi en sväng och tog en kop kaffe och huslig som man är slängde man ihop en rabarbet paj att bjuda på också.

imorgon kommer min älskling hem igen.
de är sjukt vad vi har saknat pappa.
man inser värkligen hur kär man igentligen är när man inte är om och kring varandra.
jag får fjärillar i magen av att bara tänka på han just nu!



man inser inte vad man har förens man inte har de nått mera...tyvärr gäller samma sak med vänner...synd bara att alla inte kan ta vara och lärdom av sånt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!